logo دریافت اپلیکیشن نمایش نت

فیلم تئاتر جک و لوبیای سحر آمیز

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

خلاصه داستان: روزگاری ، کشاورز فقیری بود که زن و یک پسر تنبل به نام جک داشت .روزی که کشاورز مرد ، فقط یک گاو برای خانواده اش به جا گذاشت . جک و مادرش با شیری که گاو می داد زندگی می کردند . آنها هر روز صبح شیر را به بازار می بردند و می فروختند . اما یک روز صبح ، گاو دیگر شیر نداد و آنها دیگر پولی نداشتند که حتی یک قرص نان بخرند .

مادر جک به جک گفت : « برو گاو را بفروش و با پول آن مقداری دانه بخر تا آنها را بکاریم . » بنابراین جک به بازار  رفت . در بین راه پیرمردی را دید که به او گفت : « جک گاوت را در برابر این لوبیای سحرآمیز به من می فروشی ؟ » جک چنین پیشنهاد ناچیزی را رد کرد ، اما پیرمرد گفت : « اگر امشب این لوبیا را بکاری ، تا صبح آن قدر رشد می کند که سر به آسمان می کشد . » جک از فکر پیرمرد خوشش آمد و گاوش را با لوبیای سحرآمیز عوض کرد . وقتی به خانه بازگشت ، مادرش فریاد کشید : « چقدر نادانی ! حالا از گرسنگی می میریم . » و بعد از این حرف ، لوبیا را از پنجره به بیرون انداخت . صبح روز بعد جک از خواب برخواست و از خانه بیرون رفتد و با تعجب ساقه لوبیای عظیمی را دید که بالا و بالا رفته و به ابرها رسیده است.

نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» زنده وعروسکی و ویژه کودک و نوجوان است و استفاده از نورهای ماورای بنفش و عروسکهای زیبا و طراحی لباس چشمگیر از جذابیتهای نمایش است. در روند داستان تغییرات کوچکی اتفاق افتاده و در پایان غولها متنبه شده و با جک دوست می شوند. و در طی داستان نمایش جک متوجه می شود که علاوه بر احترام به تجربیات بزرگترها یک اصل بسیار مهم در زندگی این است که نابرده رنج ، گنج میسر نمی شود.

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”1,2,23″ ihc_mb_template=”3″ ]



[/ihc-hide-content]

3 دیدگاه

  1. رومینا
    رومینا

    ممنون ازتون که تو این روزها شادی رو رو لبهای بچه ها می اورید. عالی بود…

  2. نمایش نت
    نمایش نت

    سلام . مشکل بر طرف شد .
    بزودی فیلم تئاترهای بیشتر در سایت قرار داده می شود .

  3. رومینا
    رومینا

    سلام با تشکر از سایت خوبتون . خواستم بگم تئاتر جک و لوبیای سحرامیز رو نمیاره ؟؟؟؟
    و اینکه لطفا تئاتر کودکان بیشتر بزارید … ممنوم

دیدگاهتان را بنویسید!